timeline-resize-5

KETIAK ANDA HITAM?

Nak Tak Jika Sekarang Saya Bantu Anda Hilangkan Hitam Di Bahagian Ketiak Dalam Masa

3 Hari Sahaja!

YA betul 3 hari SAHAJA

JANGAN RISAU ANDA KINI BERADA DI WEBSITE YANG BETUL

Saya tak kenal anda. Tapi saya tahu apa yang anda inginkan.
ok baiklah, luangkan masa anda membaca info ini. saya yakin info ini sangat berguna untuk anda.


ANDA CEPAT BERPELUH?
CELAHAN ANDA MAKIN GELAP?
DAKI DEGIL PADA BAHAGIAN KETIAK?

INI antara punca masalah yang kita semua hadapi.

jangan risau, masalah anda itu akan lenyap!

TRUST ME


Masalah ni memang selalu terjadi kepada anda yang bekerja ofis, yang aktif bersukan dan juga anda yang menggunakan deodarant  hampir setiap hari !
Apabila anda aktif bekerja atau bersukan, anda akan merembeskan peluh yang banyak. Ini akan mengakibatkan peluh banyak keluar di seluruh badan termasuk di bahagian ketiak dan celahan paha. 


Disebabkan ketiak sering dilindungi (kawasan yang sering ditutup dan berlipat di bahagian tangan), peluh yang keluar dari bahagian ketiak tidak dapat mengalir keluar. Ini menjadikan peluh terkumpul di bahagian ketiak anda. Apabila ketiak menjadi lembab disebabkan peluh yang terkumpul, kulit di bahagian bawah ketiak akan menyebabkan geseran dan bertukar hitam. 

Peluh bukan sahaja buat ketiak hitam, ia juga mengeluarkan bau yang tidak menyenangkan (macem)!

MASIH LAGI GUNAKAN DEODORANT?

Itu dah Outdated!!!

Sekarang dah ada Cek Lawa. Bertindak sebagai Pemutih Ketiak dan Deodorant sekali gus jimat dan berbaloi.

NAK TAHU KRIM PEMUTIH CEKLAWA NI BERKESAN KE TAK??

Insyaalah,  😊Krim Cek Lawa adalah krim paling terbaik untuk menghilangkan daki dan mencerahkan bahgian-bahagian yang berlipat seperti:

KETIAK ,CELAH2 PEHA, SIKU, LUTUT &LEHER

Ramuan yang terdapat di dalam Krim Cek Lawa mengandungi khasiat yang tinggi terhadap tubuh badan.

Timun

Timun mengandungi kandungan tinggi kalium magnesium dan silikon yang sangat berguna untuk kesihatan dan kecantikan kulit. Selain itu, timun juga mengembalikan kelembutan kulit memberikan kelembapan yang diperlukan untuk kelihatan elokjuga mampu mengembalikan keanjalan kulit dan menyihatkan kulit anda

Aloe Vera

Daun aloe vera memang sesuai untuk semua jenis kulit dan memberi keperluan oksigen kepada sel sel untuk memberi kekuatan dan menyihatkan kulit. Turut membantu melembabkan kulit, detoksifikasi kulit mengurangi peradangan serta perbaikan dan keremajaan kulit

Teh Hijau

Teh hijau juga mempunyai kandungan vitamin saponin, theophyline, theobromine dan lainnya yang dapat melawan bakteria. Teh hijau mampu mencerahkan kulit,kandungan Vitamin E yang terdapat didalamnya dan memberi kesan elastik kepada kulit

Lemon

Aroma sitrus menaikkan semangat dan sumber semula jadi Vitamin C antioksidan dan antibakteria. dapat memberi tona yg sekata pada kulit. Kandungan asam yang terdapat dalam buah lemon boleh mencerahkan kulit anda serta berupaya membaiki sel kulit mati dan membantu mempercepatkan pertumbuhan sel kulit baru

Khasiat Penting Bahan Utama yang Terdapat dalam Krim Pemutih Cek Lawa

Dalam krim pemutih Cek Lawa, terdapat dua bahan utama yang digunakan untuk membantu menghilangkan kesan hitam di bahagian bawah lengan serta mencerahkan kulit anda. Bahan utama tersebut merupakan bahan yang berasaskan sumber semulajadi iaitu lemon dan teh hijau. Lemon kaya dengan vitamin c yang membantu mencerahkan serta melembutkan kulit anda jika digunakan secara teratur. Vitamin c yang terdapat dalam lemon merupakan antioksidan yang bagus dalam meneutralkan radikal bebas dan meningkatkan produksi kolagen. Manakala teh hijau kaya dengan antioksidan, yang mampu memperlambatkan proses penuaan,  melindungi kulit dari sinar matahari dan lain-lain. Teh hijau juga berupaya mengatasi kulit kering dan lembab.

JOM HILANGKAM MASALAH HITAM DI BAHAGIAN KETIAK ANDA SEKARANG!!!

" BARU JE PAKAI 2 HARI, KETIAK DAH NAMPAK SEMAKIN CERAH “

KENAPA PERLU PILIH CEK LAWA???

  • 100% ekstrak herba semulajadi
  • Kaya dengan vitamin c dan mineral
  • Menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru
  • Menjadikan kulit semakin cerah dengan tona yang sekata
  • Merangsang lapisan kolagen untuk menjadikan kulit lebih sihat dan lembut
  • Dapat melembabkan kulit
  • Bau yang wangi

7 KELEBIHAN CEK LAWA KRIM PEMUTIH KETIAK

Ketiak hitam hilang dalam masa yang singkat

Cek Lawa membantu menghilangkan hitam di kawasan ketiak dalam masa 3-7 hari. Kesan boleh dilihat dalam masa kurang 7 hari. Kulit ketiak semakin putih dan cerah.

Membantu mencerahkan ketiak

Cek Lawa membantu mengembalikan kecerahan kulit di bahagian celah-celah ketiak. Bukan itu sahaja, tona kulit ketiak juga menjadi lebih putih dan licin.

Kulit ketiak menjadi lebih licin dan lembut

Bukan itu je sis, kulit ketiak juga menjadi lebih lembut dan licin. Sebab tiada peluh yang melekat di bahagian ketiak. Ketiak pun takde gatal-gatal lagi. 🙂

Menghilangkan bau ketiak

Daripada testimoni sebelum ni, ramai yang mengatakan ketiak mereka tidak berbau lagi.

Malah.. bila berpeluh pun tiada hidu bau yang tidak menyenangkan dari bahagian ketiak!

Ketiak tidak berbau sampai petang

Yang bestnya kan sis, krim pemutih ketiak ni boleh bertahan sampai ke petang. Tidak perlu menyembur dan menyapu banyak kali deodorant di bahagian ketiak.

Tidak perlu pakai deodorant lagi

Bila dah calit dengan Cek Lawa ni, sis tak perlu nak ‘tempek’ deodorant lain untuk menghilangkan bau di bahagian ketiak.

Krim tidak melekit

Tidak seperti deodorant lain, bila kita pakai mesti rasa melekit kat bahagian ketiak. Tetapi, apabila guna Cek Lawa, bau wangi je dan tidak melekit!

 

LELAKI DAN PEREMPUAN PUN BOLEH PAKAI KER KRIM CEK LAWA NI?

🤔Sebelum ni ramai yang tanya lelaki boleh ke tak guna produk ceklawa...?

jawapan dia YES boleh..sesuai untuk lelaki perempuan. kanak-kanak pon boleh guna. sebabnya. produk ceklawa ni 100% bahan semulajadi. saya ulang ye. 
100% BAHAN SEMULAJADI !!



Lihat Sendiri Apa Kata Pembeli Yang Telah Menggunakan KRIM CEK LAWA Ini. Mereka Semua Sebulat Suara SANGAT PUAS HATI !

*Disclaimer: Testimoni-testimoni pengguna adalah hak terpelihara CassiaLeaf Sdn Bhd dan telah mendapatkan kebenaran guna pakai daripada individu-individu terlibat. Kesan atau hasil dari penggunaan produk Krim Cek Lawa mungkin berbeza ke atas setiap individu. Tiada pengkhususan atau hasil yang tepat dijanjikan oleh pihak CassiaLeaf Sdn Bhd terhadap penggunaan produk Krim Cek Lawa.

Kesan ketara selepas pengambilan 1 pcs pertama CEK LAWA

Okay saya berminat. Berapa Harganya?

1 pcsssss-01
  • Exclude Postage
  • Free Cek Lawa flyers
2222-01
  • Exclude Postage
  • Free Cek Lawa flyers
  • Free Postage
  • Free gift
  • Free Cek Lawa flyers
" Alhamdulillah, dah makin cerah la,parut pon dah makin pudar la, baru pakai 1 tak habis lagi dah nampak kesan "
3-01
Fatin 29 tahun
Receptionist
" Cek Lawa memang best la,pertama kali pakai pun wangi , x melekit, kawasan gelap pon makin hari makin berkurangan "
FB_IMG_1457585836605
Syifa 24 tahun
Blogger

“Jangan Buang Masa, Dapatkan Krim Cek Lawa Sekarang”

Stok Krim Cek Lawa adalah terhad. 

Baki Hanya Tinggal 9 Unit SAHAJA lagi.. Siapa cepat dia dapat..

Dapatkan sekarang sebelum terlepas



Lihat Bagaimana Cek Lawa memuaskan hati pengguna setia ini.

* Disclaimer / Penafian:
Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan testimoni yang diperolehi.

Registered with SSM – CASSIA LEAF SDN BHD.

All Rights Reserved.
No. 42 Gf Lorong Blm Bandar Laguna Merbok, 08000 Sungai Petani, 
Kedah Darul Aman.